poniedziałek, 9 grudnia 2013

52 powody dla których nienawidzę mojego ojca

Autor: Jessica Brody
Tytuł: 52 powody dla których nienawidzę mojego ojca
Tytuł oryginalny: 52 Reasons to Hate My Father 

video promujące

Książka 52 powody dla których nienawidzę mojego ojca opowiada o Lexi Larrabee, która mieszka wraz ze swoim ojcem w Los Angeles. Jej ojciec prowadzi bardzo znaną firmę, Larrabee Media, która odnosi ogromny sukces. Lexi jest więc miliarderką. Pewnego dnia, gdy w klubie widzi swojego chłopaka Mandy'iego z inną dziewczyną, upija się i wjeżdża w sklep. Następnego ojciec " zawiesza" jej fundusz powierniczy wynoszący 25 milionów $ na 52 tygodnie, czyli cały rok. W tym czasie przez każdy tydzień ma wykonywać różne pracę, lecz każdą z najniższą stawkę. Podczas tego zadania zajmować się nią ma... Luke. co z tej znajomości wyniknie??? Jakie wnioski wyniesie z tego zadania lei a jakie jej ojciec?? Jaka tajemnica zostanie odkryta??? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3