środa, 11 czerwca 2014

Stosik

Od prawej strony od góry:
1. Agnieszka Gil- Herbata z Jaśminem - egzemplarz recenzencki od wydawnctwa Nasza Księgarnia
2. Gena Showalter- Alicja w krainie zombi
3. Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd
4. Sophia Bennett- Look
5. Nicholas Sparks- Ostatnia piosenka
6. Sara Shepard- PLL. Uwikłane
7. Sara Shepard- PLL. Bezlitosne
8. Sara Shepard- PLL. Olśniewające
9. Sara Shepard- PLL. Rozpalone







Strona lewa od góry:
1. Jodi Picoult- Bez mojej zgody
2. Janet Evanovich - Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy
3. Ruta Sepetys- Wybory - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Nasza Księgarnia
4. Mire Grant- FEED
5. Lauren Kate- Upadli
6. Melissa de la Cruz- Błękitnokrwiści
7. Richelle Mead- Akademia wampirów
8. Richelle Mead- W szponach mrozu
9. Lisa Desrochers- Demony
10. Lisa Desrochers- Demony ( część druga.)

Od razu uprzedzam ze nie mam pojęcia kiedy skończę ten stosik. A może wy coś czytaliście z tego stosiku? Podobało wam się ? Piszcie w komentarzach.

1 komentarz:

  1. PLL są spoko. Bez mojej zgody i Niezbędnik obserwatorów gwiazd są nieziemskie. Ostatnia piosenka tak samo. Alicja w krainie zombi jest fajna tak jak Look. Demony słabe, Akademia fajna, Upadli słabe, Herbata z jaśminem ok :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3