sobota, 2 sierpnia 2014

Kodeks Bracholi dla rodziców - Barney Stinson i Matt Kuhn

Autor: Barney Stinson i Matt Kuhn
Tytuł: Kodeks Bracholi dla rodziców
Tytuł oryginalny: The Bro Code for Parents
Liczba stron: 157

Cóż, odpowiedzią na wszystkie te wątpliwości jest twarde, solidne nie. Ale to, że Twoja egzystencja stała się nagle wielką śmierdzącą kupą na płótnie życia, nie oznacza, że Twój dzieciak musi wyrosnąć na taką samą miernotę, jaką Ty już wkrótce się staniesz. Dlatego właśnie napisałem tę książkę – aby nauczyć Cię, jak być megamamą lub turbotatą. Dzięki kolorowym ilustracjom, interaktywnym stronom, a nawet wskazówkom, jak zmienić zwykły wózek w brachowóz, Kodeks Bracholi dla Rodziców wyposaża Cię we wszystkie narzędzia niezbędne do wychowania dziecka tak, aby było prawie tak samo zajebiste jak ja. Prawie.

Książka jest podzielona na cztery działy: jak zajść w ciążę, Co dalej, wczesne dzieciństwo oraz brzdąclandzia. W książce mamy omówione wszystkie ważne sprawy: od kupna wózka, przez wybranie imienia po podróże. Wszystko jest napisane z humorem. Mamy pełno diagramów, niektóre do wypełnienia dla przyszłych rodziców. Wszędzie są ilustracje, co chwila możemy je zobaczyć. Przy każdej ilustracji gęba mi się uśmiechała.

Książkę napisał Barney Stinson i Matt Kuhn. Barney jest jednym z głównych bohaterów bardzo popularnego serialu How I met your mother,  czyli Jak poznałem waszą matkę. Jak wiadomo jego rola tam polega na podrywaniu każdej pięknej kobiety. Natomiast Matt Kuhn jest scenarzystą tego jakże cudownego serialu. Autorzy są ciekawi. Wydaje mi się, że główni z ich powodu, wile osób sięga po tą książkę, między innymi ja. :)

Kodeks w teorii ma nam pokazać jak powinniśmy opiekować się dzieckiem. Ale bądźmy szczerzy, jak obaczycie jak to jest napis
ane i jakie są tam porady, będzie cie wiedzieli, że lepiej ich nie używać. W tej książce macie wszystko czego nie powinniście robić mając dziecko, czego w ogóle nie powinniście robić. Ale jedno jest pewne, przy tej książce na pewno się uśmiejecie. Chcecie mieć zwykłego dzieciaka, które będzie miało po kolei w głowie. Zapewne chcecie, kto by nie chciał.... no może tylko autorzy tej książki :) 

Podsumowując, jeśli jesteście fanami serialu How I met your mother bądź macie dziecko, bądź nie macie co robić sięgnijcie po tę pozycję. 

OCENA: 8/10


Za książkę dziękuję wydawnictwu Sine Qua Non !

3 komentarze:

  1. Uwielbiam HIMYM więc na 100% sięgnę po tę książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Serialu nie oglądam, ale książkę z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam każdy odcinek serialu, w którym oczywiście często przewijał się "Kodeks bracholi". Nie wiedziałam, że ta książka jest wydana :)

    pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3