poniedziałek, 21 lipca 2014

Deutsch Aktuell 65/2014

Tym razem przedstawiam wam recenzję magazynu Colorful Media - Deutsch Aktuell. Magazyn jest podzielony na kilka działów. Pierwszym z nich jest In der kürze liegt die Würze, czyli ciekawostki odpowiadające angielskiej wersji this&that. Następnym bardzo przeze mnie lubianym działem jest Buch/Film/CD. Tym razem mamy zaproponowany do obejrzenia komedię wyreżyserowaną przez Yasemin Samdereli' ego.  Mamy też wakacyjny kalendarz- czyli co, gdzie robić w Niemczech. Działem, na który nie miałam kompletnie ochoty jest  słownictwo. Są wakacje przez co wolałabym odpoczywać i czytać artykuły związane z wakacjami.



Według mnie kolumny, które najbardziej przypadają ludziom do gustu to Kultur oraz Gesellschaft, czyli kultura i społeczeństwo. Możemy tam przeczytać o modzie, dziwnych, niespodziewanych pasjach w Niemczech i wielu innych ciekawych tematach np. o byciu weganem. Kolumna niestety końcowa to podróże. Tym razem wybieramy się do Ulm w południowych Niemczech.  Trudniejszymi i nudniejszymi ( jak dla mnie) działami jest mowa i gospodarka. Tematy mają tę o wiele więcej trudnych, rzadko używanych słów. Na okładce możemy zobaczyć pewnego mężczyznę. Jest to Elyas M'Barek. Artykuł o nim jest tematem przewodnim, jednak nie będę wam zdradzała o czym możecie tam przeczytać, sprawdźcie sami. :)
Jak we wszystkich magazynach Colorful Media mamy dodane tłumaczenia trudniejszych słówek. Możemy pobrać też listę słówek do nauczenia się na komputer. Niektóre artykuły można posłuchać w pliku mp3. Jakie? ,zobaczcie na zdjęcie. Dzięki temu, że możemy słychać i czytać w jednym czasie nasz językiem poprawia. Szybciej zaczynamy rozumieć w danym języku. Według mnie jest to także świetny sposób dla słuchowców. Wszystkim polecam magazyny od Colorful Media, wystarczy włożyć tylko trochę pracy z magazynem, aby robić postępy w nauce języka.

Za magazyn dziękuję wydawnictwu Colorful Media! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3