niedziela, 2 listopada 2014

Stosik i podsumowanie października


Hej, cześć i czołem. Właśnie się skończył październik i zaczął listopad, a co się z tym łączy stosik. W tym miesiącu jest on średniej wielkości, ale to nie znaczy, że się z nim wyrobię. To wszystko zależy od mojej szkoły, od tego ile będę siedziała nad ksiązkami, a ile na treningu, ćwicząc milionowy raz choreografię na zawody. Ale pomijając to, że szkoła i taniec zabierają mi większość czasu wolnego, listopad zapowiada się wspaniale. Po pierwsze czeka mnie koncert w Krakowie, koncert Slash'a. Po drugie, już coś bardziej związanego z książkami, lada moment bedę obchodzić pierwsze urodziny tego oto bloga, więc spodziewajcie się konkursu. :) A teraz przejde do podsumowania października i tu od razu uprzedzam, że nie ma czym się chwalić.

Liczba przeczytanych książek: 4

Najlepsza książka: Zostań, jeśli kochasz oraz Dla Ciebie wszystko

Największe zaskoczenie: Dla Ciebie wszystko
Najsłabsza książka: Magiczne drzewo. Cień smoka. 

A teraz czas na stosik, który optymistycznie przewiduje, że w tym miesiącu przeczytam więcej książek.







1 komentarz:

  1. Gratuluję wyników! U mnie o jedną książkę mniej, ale za to wszystkie miały powyżej 400 stron, więc nie jest tak źle :)
    Życzę powodzenia ze stosikiem ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3