wtorek, 30 września 2014

Podsdumowanie września


Cześć, dzisiaj ostatni dzień września, a co z tym idzie czas na podsumowanie tego miesiąca. Jak wszyscy wiedzą, wrzesień jest ciężkim miesiącem, zaczyna się szkoła, a dla mnie także sezon taneczny. Myśląc o wakacjach , choćby na bloga, wrzesień można nazwać istną maskarą książkową. Prawie nic nie przeczytałam,a  mam wrażenia jakbym czytała w każdej wolnej chwili, którą uda mi złapać. Ale lepiej przejdźmy do podsumowania, jak wyglądał ten miesiąc.

Przeczytane książki: 3
Najlepsza książka: Podróż po miłość. Maria
Najgorsza książka: Szkoła tańca
Przeczytane magazyny: 2 (English Matters, Deutsch Aktuell) 

Jeden filmik- stosik wrześniowy  

Mam nadzieję, że październik będzie bardziej obfity, jeśli chodzi o czytanie książek. Jak u Was wygląda wrzesień? Liczę na to, że lepiej niż u mnie, bo niestety nie popisałam sięwe wrześniu. 

1 komentarz:

  1. U mnie się jutro powinien pojawić podsumowanie :D Nie jest tak źle patrząc jaki jest zawalony wrzesień w sensie szkolnym c:

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3