niedziela, 14 września 2014

English Matters- 48/2014

English Matters 48/2014
wydawnictwo: Colorful Media



Angielski jest językiem, którym posługuję się miliony ludzi, w dzisiejszym świecie każdy chciałby znać angielski i swobodnie się nim posługiwać.Jednak język brytyjski nie jest wcale taki prosty, mnóstwo słów oraz gramatyka, żeby je zapamiętać, trzeba to ćwiczyć. Na szczęście teraz jest jak... Magazyn English Matters proponuje nam dużą dawkę przydatnych słów, a także ćwiczenie gramatyki. Z tym magazynem jest okazją do ćwiczenia tak zwanego czytania ze zrozumieniem. każdy kto się uczy angielskiego, ma szansę sprawdzić się, a także nauczyć słów, nie wiedząc o tym.

W tym numerze najbardziej ciekawymi artykułami według mnie są:


  • Out of this World- Bruno Mars - możemy przeczytać jak zaczynał słynny artysta, akie miał marzenia.  Także dowiadujemy się, że jego kariera nie była wcale taka prosta. Do tego mamy wytłumaczmy tekst jednej z jego znanych piosenek- Grenade. 
  • More than shoes- czyli artykuł o szpilkach. 
  • Season of Appplication- mogę się założyć, że większość osób posiada smartphon'y , a co za tym idzie mnóstwo aplikacji, przez słowiki, GPS, diety, po różne ćwiczenia. tutaj mamy propozycję aplikacji VOCABLA. Dzięki niej możemy uczyć się różnych słów, mamy możliwość tworzenia własnych list. Są to takie elektroniczne fiszki. 
  • Looking for a Flat- pokazuje przekładową rozmowę o wynajem mieszkania. 
  • Fitness Zumba Craze- czyli wszystko o Zumbie, dla kogo ona jest, w przypadku jakich dolegliwości pomaga


Muszę powiedzieć, że jak zawsze jestem zachwycona tym magazynem. Zaczęła się szkoła i mając 8 godzin języka angielskiego tygodniowe, ćwiczę jeszcze czytając. Oglądam filmy po angielsku swobodniej, można powiedzieć, że jestem dowodem na to, że te magazyny pomagają w nauce języka. Powtarzam to po raz kolejny, polecam wszystkim uczącym się języka angielskiego magazyn English Matters. :) 



1 komentarz:

  1. Niedługo się przekonam i mam nadzieję, że też mi pomoże w nauce angielskiego :D PS. 7h angielskiego w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3