niedziela, 16 lutego 2014

Pierwsza recenzja płyty


Nazwa płyty: BLACK ICE 
Wykonawca: AC DC 


Wczoraj dopiero przyjechałam z Londynu, więc przez tydzień nie było mnie na blogu. Nie maiłam tam też czasu aby czytać książki, dlatego też nie ma nowej recenzji tego typu, ale będzie za to płyty. Płytę dostałam od kuzynki na święta, więc już minęło trochę czasu, ale miałam natłok pracy w szkole i w tańcu, więc czas znalazłam dopiero teraz, gdyż zaczęły mi się dopiero ferie. :) 
Na początek trochę suchych informacji, aczkolwiek bardzo interesujących i ważnych.
Wszystkie piosenki są napisane przez Angus'a Young'a oraz Malcolm'a Young'a. Dla tych co nie słuchają tego rodzaju muzyki napiszę trochę więcej informacji, więc pojawi się też dużo na temat samego zespołu, który bardzo lubię. 

Skład grupy: 

ANGUS YOUNG: GITARA PROWADZĄCA
MALCOLM YOUNG: GITARA RYTMICZNA
BRIAN JOHNSON: WOKALISTA
CLIFF WILLIAMS: GITARA BASOWA
PHIL RUDD: PERKUSJA 

Na płycie znajduje się 15 utworów.  

1. ROCK N ROLL TRAIN 
2. SKIES ON FIRE
3. BIG JACK
4. ANYTHING GOES
5. WAR MACHINE
6. SMASH N GRAB
7. SPOILIN' FOR A FIGHT
8. WHEELS
9. DECIBEL
10. STORMY MAY DAY
11. SHE LIKES ROCK N ROLL
12. MONEY MADE 
13. ROCK N ROLL DREAM 
14. ROCKING ALL THE WAY
15. BLACK ICE 

Płyta została wydana w 20.10.2008 roku. Jest to 15 album hardrockowej grupy. Płyta odniosła wielki sukces w wielu krajach. Według mnie jest naprawdę dobra, AC DC w dalszym ciągu tworzy wspaniałe utwory, chociaż to już ich 15 album. Nie jest to ich najnowsza płyta, najnowsza to Iron Man 2 wydana w 2010 roku. Było to jednak już bardzo dawno i grupa AC DC ogłosiła że w maju bieżącego roku zasiądzie razem i zacznie tworzyć kolejny album. Z kolejnym albumem wiąże się bardzo ważna rzecz a niniejszym- trasa koncertowa. Może AC DC wpadną do Polski na jeden koncert? Bardzo bym tego chciała, ostatni był w 2010 roku, wiec dawno temu, liczę na to, że jeszcze tu wpadną.

OCENA: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3