niedziela, 19 stycznia 2014

Liebster Blog Award

Od Nefmi z bloga http://readwithnefmi.blogspot.com/ dostałam nominację do akcji Liebster Blog Award. Bardzo dziękuję i już odpowiadam na pytania.

1. Jaka jest pierwsza przeczytana przez Ciebie samodzielnie książka? Jak ją wspominasz?  

 Tak szczerze to nie do końca pamiętam pierwszą przeczytaną przeze mnie książkę. Ale jedną z pierwszych były " Dzieci z Bullerbyn" Astrid Lindgren. Jak ją wspominam? Zakochałam się w tej książce, do dziś lubię po nią sięgnąć i przeczytać chociaż fragmenty. :)

2. Jakie gatunki głównie czytasz? Dlaczego? 

Hmm. Trudne pytanie. Nie mam ulubionego gatunku, często czytam to co wpadnie mi w ręce. Lubie sięgnąć po książki z gatunku Fantasy, bo są inne. Historie opisywane w tych książkach nie mogą wydarzyć się w świecie realnym, co mi się naprawdę podoba.

3. Czy masz taką książkę, którą polecasz każdemu niezależnie od tego, kto pyta? 

Myślę, że taka książkę jest Maximum Ride James'a Pattersona. Podoba mi się cała ta seria, bo ma głębszy sens, jest tam pełno akcji, trochę romansów. No można powiedzieć, że jest w niej wszystkiego po trochu. Jednak książka jest tak napisana, że według mnie każdemu sie spodoba, niezależnie od tego jakie książki preferuje.

4. Czym kierujesz się kupując książkę? 

Kieruję się wieloma rzeczami. Oczywiście często wchodzę do Empiku i po prostu myszkuje pomiędzy półkami. Jak wpadnie mi coś w oko to czytam, krótkie streszczenie książki na okładce. Kieruję się również ocenami i recenzjami z innych blogów oraz opiniami moich przyjaciół.

5. Czy Twoi znajomi z klasy/szkoły wiedzą, że prowadzisz bloga? Jeżeli tak,to co o tym myślą, jeżeli nie- dlaczego?  

O tym, że prowadzę bloga wie tylko parę osób z klasy. Dlaczego reszta nie wie? Nie chcę się tym chwalić, zresztą pewnie wiele osób by to nawet nie obchodziło. Ale może wkrótce się tym pochwalę. :)

6. Co sądzisz o bookcrossingu? Myślisz, że ta akcja naprawdę pomaga czy tylko daje nieuczciwym osobom okazję do zdobycia darmowej książki? 

Pomysł jest bardzo fajny. Jednak, może jestem pesymistką, ale sądzą, że raczej jest to szansa na zdobycie darmowej książki. Na pewno jest grupa osób, która korzysta z tego projektu we właściwy sposób, ale takich ludzi jest niewiele. Mam nadzieję, że osoby, które przywłaszczają sobie dane książki, zrozumieją swój błąd.

7. Lubisz wydania kieszonkowe? Dlaczego, dlaczego nie? 

Wyjątkowo nie lubię wydań kieszonkowych, gdyż przeważnie są one bardzo grube, a po drugie mają mały druk. Przez parę lat nosiłam okulary i nie chcę do nich wracać :) dlatego wolę czytać normalne wydania, nawet jeśli są nieporęczne.

8. Czy masz w klasie/ wśród znajomych osoby czytające, tyle co Ty? Cz\y raczej jesteś same w swojej pasji? 

Mam szczęście, gdyż prawie całą moja klasa, licząca 33 osoby, lubi czytać. Staram się czytać sporo, tyle ile jestem w stanie. Sądzę, że czytam dużo, ale znam osoby, które czytają znacznie więcej ode mnie. Tak naprawdę podziwiam je, bo nie mam pojęcia, kiedy znajdują na to czas.

9. Jakie masz postanowienie/cel na Nowy Rok? 

Moje postanowienie związane z książkami jest banalne chce ich przeczytać jak najwięcej. Na moim blogu jest zakładka 100 książek, tam znajdują się książki,które chciałabym przeczytać. Nie ma ich jeszcze 100, ale na pewno z czasem uzbiera ich się jeszcze więcej niż setka.

10. Przygodę z jakiej książki chciałabyś przeżyć najbardziej? Dlaczego? 

Chciałabym przeżyć przygodę z ksiązki"52 powody dla których nienawidzę mojego ojca" Jessicy Brody. Historia jest bardzo śmieszna i realna. Jestem pewna, że taka historia dzieje się gdzieś naprawdę. Gdybym przeżyła to co główna bohaterka, zrozumiałabym wiele rzeczy, zaczęłabym na pewno trochę inaczej patrzeć na świat, a przy okazji uśmiałabym się z własnego losu. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3