poniedziałek, 6 stycznia 2014

Filmowo

Najbardziej oczekiwane filmy roku 2014!!! 



1) Tytuł:  Gwiazd naszych wina
Tytuł oryginalny: The Fault in Our Stars
Premiera: 6 czerwca
Film na podstawie książki John'a Green'a. Książkę czytałam i bardzo mi się spodobała. Wzruszyłam się w wielu momentach, ale nie popłakałam, nie to co moja przyjaciółka. Historia tak naprawdę o życiu codziennym. Pokazuje nam jak żyją ludzie z rakiem. Taka książka byłą potrzebna ponieważ wielu z nas nie wyobraża sobie jakie to jest życie, ja tez nie. A dlaczego jeden z najbardziej oczekiwanych filmów? Dlatego, że historia jest tak wspaniała w książce, że chce zobaczyć,czy film będzie równie dobry. 

2) Tytuł: Maximum Ride
Premiera: - 
Wyczekuję filmu już od paru miesięcy. Na Filmwebie cisza. Nic nie wiadomo. Nie znam obsady, brak plakatu, nie wiadomo tak szczerze mówiąc niczego. No i kolejna tragedia, która pisze na blogu po to, aby wszyscy fani MAXIMUM RIDE wiedzieli. Wydawnictwo Hachette nie chce już dalej wydawać kolejnych części. Mam nadzieję, że to się zmieni, może już się zmieniło. Oby...

3) Tytuł oryginalny: Step Up All In
Premiera: - 
Najprawdopodobniej to będzie już ostatnia część Step Up. Ludzie mówią, że ma to być podsumowanie wszystkich części. Na pewno coś w tym jest, gdyż część obsady jest zebrana z innych części. Brak plakatu..

4) Tytuł: Dary anioła: Miasto Popiołów
Tytuł oryginalny: The Mortal Instruments:  City of Ashes
Premiera: - 
Tak szczerze nie wiem dlaczego ten film się tu znajduje. Pierwsza cześć to była totalna pomyłka, przynajmniej według mnie. Jeśli ktoś inaczej uważa nie ma sprawy, ma prawo. No ale książka jest naprawdę dobra i jest nowy reżyser, więc może ta część będzie lepsza. 

5) Tytuł: Uprowadzona 3
Tytuł oryginalny: Taken 3
Premiera: - 
Oczywiście w filmie zagra ojciec-ochroniarz, który grał w pierwszej części i w drugiej. to przez niego zostaje uprowadzona jego córka i była żona. Tak szczerze teraz myślę kogo tym razem uprowadzą? Hmm. No nie wiem, z jego najbliższej rodziny już wszyscy zostali uprowadzeni. Może on zostanie uprowadzony? Wstawiam zdjęcie z 2 części.  

6) Tytuł: Igrzyska Śmierci. Kosogłos. Część pierwsza
Tytuł oryginalny: Mockongjay Part 1
Premiera: 19.11
Więc od czego by tu zacząć... Po drugiej części nie wiem co mam myśleć. Film był świetny, bardzo podbny do książki. Jennifer zagarła świetnie, Sam także, no a Josh po prostu genialnie.. No 
jak można zauważyć to Josh jest jednym z moich ulubionych aktorów, więc kolejny powód dla którego czekam na ten film. I oczywiście kocham tą serie.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3