środa, 25 grudnia 2013

9 żyć Chloe King

Autor: Liz Braswell
Tytuł: Dziewięć żyć Chloe King. Tom 1 upadła.
Tytuł oryginalny: The Fallen


Książka 9 żyć Chloe King opowiada o nastolatce mieszkającej w San Francisco chodzącej do zwyczajnego liceum. Chloe ma 2 przyjaciół Amy i Paula. Z początku jej życie jest zwyczajne, chodzi do szkoły a później do pracy w Pateenie. Jednak w dniu swoich 16 urodzin idzie wraz z  przyjaciółmi do Coit Tower i spada z wieży. Jednak Chloe nie umiera. Wręcz przeciwnie zaczyna odkrywać swoje nowe umiejętności. O tego momentu zmienia się też w szkole, zaczyna umawiać się z Alekiem oraz Brian'em, który skończył już liceum. Niestety nie wszystko układa się po jej myśli. Amy i Paul zaczynają się ze sobą spotykać przez co Amy nie ma czasu dla Chloe. Do tego od pewnego czasu zaczyna ją prześladować pewien Mężczyzna. Chloe nie wie co ma zrobić ze swoim życiem, gdzie szukać pomocy, czy u mamy, na policji czy Amy, która już o niej dawno zapomniała. Jednakże to nie koniec przygód Chloe.. 

" Ha. Spełniło się moje życzenie. Tylko szkoda, że nici z pokoju na świecie. Cóż, może za rok."


Aktualnie przeczytałam dopiero 1 część trylogii, więc jeszcze całości nie oceniam. Jednak pierwsza cześć naprawde dobra, więc mam nadzieję, że już wkrótce przeczytam kolejną. Książka jest bardzo ciekawa. W ogóle nie spodziewałam się jak potoczy się akcja.  Warto ją sobie przeczytać. 

ocena: 10/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszego pisania, jest dla mnie ważny. Każdy komentarz biorę sobie do serca. Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie jakiś ślad. Za każdy z góry dziękuję. <3